mandag den 23. september 2013

Så kommer der kilometer på kontoen

En ny uger venter og programmet for ugens løb ser spændende ud. Vi skal ikke løbe så mange dage, men vi skal løbe længere.

Dag 1 som bliver Tirsdag for os begge, dog ikke sammen, er en blanding løb og tempo uden gå pauser. Vi starter med 15 min. løb, direkte over i 2 min. tempo og derfra endnu 15 min. løb.

Torsdag er vores dag 2 og det bliver desværre nok heller ikke sammen. Det er en tur på 35 minutter som jeg havde tænkt mig at brænde af imens Marie er til svømning. Svømme hallen ligger heldigvis tæt på Musicon hvor jeg for ikke så lang tid siden fandt deres 2.5 km løbe rute. Så 2 ture rundt på den og frem og tilbage imellem svømme hallen og Musicon så burde det nok passe.

Søndag skal vi om formiddagen til Charlottenlund og sejler i Kajak, så hvad vil være mere passende end at nappe de 8 km som står på programmet i Dyrehaven. Håber bare at vejret bliver rigtigt godt.

Jeg har leget lidt med mit Garmin løbeur og indsat min Tirsdags træning, det er første gang jeg bruger andre funktioner end den der tæller min afstand, tid og hastighed. Det er lidt bøvlet at sidder og sætte op på uret, men hvis jeg ikke huske helt forkert så kan man nemt sætte det op på Garmin Connect og uploade det til uret.

God tur derude og nyd at bladene er ved at skifte farve.

Ingen kommentarer: