torsdag den 3. september 2015

Massere af motion

Motion kommer i mange former, for mit vedkommende er det løb og håndbold som får mig til at svede. I dag fik jeg en pæn dosis af begge.

Det var den første torsdag i måneden og det betød at vores ny started løbeklub på arbejde skulle ud på en lille tur. I dag var vi kun 4, 3 tøser og så mig. Jeg er helt sikker på at det nok skal blive bedre.

Kl. 16:15 løb vi af sted. Turen var på 4.5 km. Der er et pænt lille sti system ikke langt fra vores arbejde.
Kl. 17 kørte jeg hjem for at løbe en lille 5 km med Lone, som gik i et fint tempo. Lone er helt sikkert klar til hendes 10 km på Tirsdag i Smuk Kvinde løb i Roskilde.

Kl. 18:15 kørte jeg i Hallen for at spille træningskamp for 2. holdet. Spillede imod mit gamle hold Roskilde KFUM som spiller i Serie 2. Vi vandt med 10 mål, men det skulle vi også gerne gøre da vores hold spiller i serie 1. Jeg fik spillet i 50 minutter og kan godt mærke at formen ikke er helt i top. 

Ingen kommentarer: