torsdag den 15. december 2011

Massere af bakker

Jeg var ude med min løbemakker i tirsdags og løbe 5.5 km før vi skulle til træning. Jeg var lidt træt i benene og han fik lov til at trække mig hele vejen. Vores tid blev på 6.16 per km kun lige 7 sekunder dårligere end sidst. Han er trods alt med til at presse min tid i vejret, alene løbe jeg pt på cirka 6.36.

Vi snakkede om at vores tirsdag tur skal udvides til 7 km, det er nok max hvis man også skal kunne spille håndbold efterfølgende. Vores rute er dog ekstremt bakked. Hvis vi udvider den med 1.5 km får vi lige stryhns bakken på turen også. Så det giver 3 hårde bakker som er korte og stejle og 2 lange som ikke er så stejle.

Den rute prøvede jeg så idag, pæn hård må jeg indrømme, men det er jo fint når vi skal løbe bjerg marathon i hedeland om 4 måneder. Tror også at han endelig har bestemt sig for at løbe med, selvom han fik lidt kolde fødder da han regnede lidt på tids skemaet.

Mine sko er slidt ned. Jeg fik kiggede nærmere på dem i Tirsdag. De er helt glatte visse steder, så nu må de skiftes.

Vi har fået første afbud til vores 24 timers stafet. Han ville hele se optakt, kamp og efterspil når DK skal spille imod Holland til EM. Har ellers lovet computer og mobilt bredbånd. Så nu er føleren ude til en der kan tage over. Kender heldigvis nogle stykker.

Ingen kommentarer: