lørdag den 29. december 2012

Med familien

Det var lidt af en kamp at få børne med ud og løbe i dag, men det lykkes til sidst. Jeg løb med for hyggens skyld. De har et 10 km trænings program, hvor de starter på uge 4 som lyder således:
1 min gang
3 min løb
1 min gang
3 min løb
1 min gang
3 min løb
De nåede ud på 1.4 km og børne var trætte og Lone havde fået lidt sved på panden så det var vist det rigtige sted at starte.

Jeg løb derefter videre på en lille rundtur i byen. Turen var ikke kort lagt fra starten af og endte med at være på 4.5 km.

Endomondo på telefonen sagde 5.1 km, men uret viste kun 4.5 km, så nu tror jeg at jeg dropper telefonen, alt for stor afvigelse.

Jeg ved stadig ikke præcis hvordan jeg skal tilrettelægge min træning, skal jeg bare have 3 løbe pas som bliver længer og længere eller skal der interval og tempo turen ind i træningen?

Kan ikke bestemme mig. Jeg ved at konditionen har godt af tempo turene, kan jo klart mærke en forskel sidste år da jeg løb efter et program.

Til min overraskelse og min dårlige hukommelse kan jeg se at jeg skal løbe Frost Cup allerede den 6. jan 2013. 10 km, ved ikke om jeg er klar, men jeg tag afsted lige meget hvad. Det foregår i Utterslev mosen.

Ingen kommentarer: