mandag den 31. december 2012

Godt nytår

Så blev årets sidste tur både med familien og alene klaret. 1.6 km med familien og 5 km off trail for mig selv.

Det var sjovt. Jeg tog den normale rute ud i grusgraven, men valgte MB sporet efter et par kilometer. Den var mudret, ujævn og meget bakket. Men jeg kom da ud i krogene af grusgraven hvor jeg aldrig havde været før. Jeg kom også ud på et spor som ikke engang MB kunne bruge da man skulle krydsen en lille å og det kunne man kun ved at hoppe over.

Der er stor forskel på intensiteten af ens løb om man løber i byen, grusstier eller offroad, jeg havde sidestik og fuldstændig forpustet efter 3 km. Men det føltes nu dejligt på en anden måde.

Min bukser er godt mudret til og skoene er pløret. Selv sokkerne er mudret. Nok ikke sidste gang jeg tag det spor.

Endomondo siger at jeg har løbet 555 km i år, det skal nok blive bedre i 2013. Men ældste passeret marathon distancen og Marie sluttede året med at forbedre sin 1 km tid med 52 sekunder.

I 2012 har jeg løbet:
Eremitagen
Puma 24 Run
Børneløbet i Zoo

Ingen kommentarer: