tirsdag den 14. april 2015

Krise?

Jeg må indrømme at jeg har haft det svært de sidste par uger. bene har været trætte og kroppen ville bare ikke.

Som jeg ser det er der 2 mulige grunde til det.

1. Påsken, jeg ødelagde alt det jeg havde bygget omkring LCHF principperne ved overhoved ikke at skænke det en tanke. Det kan betyde at jeg er startet forfra på min fedt forbrænding og skal til at starte forfra. Der er jeg kun igang med uge 2 og kan forvente en uge mere hvor jeg er dvask.

2. Efter mine 30+ km løbeture får jeg ikke indtaget nok energy under og efter. jeg brænder for meget krudt af. Det kunne opvejes ved at spise lidt energi på turen og en masse protein når jeg kom hjem.

Det kunne også være en kombination af begge.

I dag havde jeg en pragtfuld tur i sporet i Himmelev skov. 10 hårde km. Det føltes godt.

Ingen kommentarer: