mandag den 6. april 2015

Påskens grimme ansigt :-)

Siden min lange tur for en uge siden har jeg ikke fået taget mig sammen til at tage ud at løbe. Jeg har været i Sommerhus med familien og der blev hyggen og afslapningen prioriteret højere end alt andet. Vi havde gæster, var i Lalandia og gik et par lage ture.

Pizza, chips, ostebor, øl og Rødvin harnok ødelagt en hel de hvad LCHF angår.

Jeg var fuldstændig drænet for energi da jeg skulle af sted i dag, meningen var ellers en lang tur, men det blev kun til 5.5 km.

Den største problem var min venstre fod. Ømhed omkring anklen, lidt i svangen og lidt i læggen og så ellers den drænet energi gjorde at jeg valgte at trække stikket ret tidligt.

Jeg har købt mig et balance bræt hos løberen for 100 kr, for at få styrket mine ankler, nu skal jeg bare have gang i det. Håndbold seasonen slutter på torsdag så få anklen da ro for de side bevægelser.

Nu skal jeg tilbage på sporet, gang i LCHF igen, løbe en 10-15 km rolig tur på onsdag, håndbold på torsdag og så en lang tur på lørdag. Forhåbentlig de 33 km.

Ingen kommentarer: