onsdag den 3. august 2016

Onsdag er status dag

Jeg låste et sted at vægten var mest stabil om onsdagen, så onsdag bliver status dag.

Målsætningen for de næste 16 uger er at træne mig stille og roligt op til at kunne løbe 10 km, igen.

Samtidigt skal vægten under 100 kg, igen.

Begge ting en overkommelig opgave, skulle man mene.

Lidt ekstra krydderi er at jeg skal Lone med ud at løbe, det er ikke så svært, men vi skal også have Sofie med. Det tror jeg desværre bliver en større opgave.

Det lykkes i går, på den første familie løbetur.

5 min gang - 1 min løb - 3 min gang - 2 min løb - 3 min gang - 3 min løb, 1.7 km i alt.

Det er en start.

Vægten skal jo også starte et sted og få mit vedkommende starter den på skræmmende 108.2 kg. Kan ikke helt huske hvornår jeg sidst har vejret det.


1 kommentar:

Michael sagde ...

Godt at se at du er kommet i gang igen. Saa lige dit indlaeg poppe op paa min blogliste, har tidligere laest med.