fredag den 21. juli 2017

Prøver igen

Det er næsten et år siden sidste indlæg og jeg kan med rette sige at der er ikke sket meget i det år.

For at visse hvad jeg mener er her lidt statistik fra Endomondo.

Vi kan gå helt tilbage til april måned 2015, det var i den måned jeg sidst løb en halv marathon. I samme måned løb jeg 102 km. Maj blev det til 174 km, som også er den sidste måned hvor jeg løb mere end 100 km.

Efterfølgende måneder til og med juni 2017. Ser man bort fra August 2015, hvor jeg åbenbart tog mig sammen, ligger gennemsnittet nok på cirka 30 km om måneden. Den laveste i december 2016 på sølle 2.2 km.

Hvis man kigger på års resultaterne, så ser de således ud:

2014 - 1271 km
2015 - 1052 km
2016 - 200 km
2017 - 115 km (Indtil videre)

Jeg føler dog at jeg har fundet lysten til at komme i gang igen og det er vel også på tide. Tre løbeture i denne uge på samlet 11 km, tyder på en meget dårlig form, men også et tegn på at lysten er tilbage.

Jeg har som sædvanlig vis sat mig nogle mål.

Allerede den 1. september skal jeg løbe DHL, som jo er 5 km. Det skal jeg blive klar til. Det er det første mål og det eneste mål jeg officielt har. Resten af mine mål må i vente med.

Jeg starter fra scratch og tag et mål ad gangen.

Ingen kommentarer: