torsdag den 17. august 2017

Målsætning nået

Så nåede jeg i mål med de 2 første målsætninger jeg havde sat mig. Det er endda før tid.

Jeg havde et mål om at løbe 5 km og veje under 100 kg inden den 1. september, hvor jeg skulle ud og løbe DHL stafet med mit arbejde.

I søndags deltog vi i Løb for livet i Folkeparken, Roskilde. Det er et hygge løb, som koster 10 kr at deltage i. Man kan løbe 1 til 5 runder af 1.6 km. Efterfølgende er der lodtrækningspræmier fra sponsorerne. Der er en præmie til hver 5. løber.

Lone og jeg havde besluttet os for at vi skulle teste os selv og løbe mindst 2 runde uden at gå. Jeg havde allerede besluttet at jeg ville starte på 3 runde og se hvordan det gik. Det gik godt. Jeg kom igennem de 5 km på cirka 30 minutter og 40 sekunder.

Det var kun 4. gang i år at jeg havde løbet 5 km eller mere. Jeg skal helt tilbage til den 23/3-2017 siden jeg sidst løb distancen, så jeg syntes egentlig at det var meget godt gået.

Mit andet mål var at ramme de 2 cifre på vægten. De skete så her til morgen, hvor den sagde 99.9 kg. Jeg tæller mine kalorier igen og det virker godt.

Alt hvad der tabes fra nu af og til den 1. september er kg (Gram) i banken, imod mit næste mål.


I må vente på at få målene for km og kg at vide.

Ingen kommentarer: