tirsdag den 8. august 2017

Trail imod inliners

Jeg havde planlagt min søndags tur havde jeg tænkt mig skulle foregå i sporet. Det er ved at være lang tid siden jeg har løbet der og selvom det går en del langsommere end på stierne, så er det bare sjovere.

Men nu havde vi været ude og købe nye inliners til Sofie, og de skulle testes. Det blev derfor en 4.8 km på ren asfalt. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har løbet på kun asfalt.

Det var dog hyggeligt og vi fik talt sammen på hele turen.

Mit ur er så smart at det fortæller mig hvor lang tids hvile der skal ligge imellem mine ture, havde åbenbart syntes det var hårdt, for jeg skulle vente i 72 timer før jeg løber min, næste tur.

Det kommer ikke til at ske.

Vægten i mandags var ned på 102,6 kg, så det er 1.8 kg på en uge.

Måneden er allerede den 4. bedste i år med 17 km, det visser bare hvor lidt jeg har løbet i år.


Ingen kommentarer: