tirsdag den 7. februar 2012

Børneløb i Zoo

Så er tilmeldingen åbent til nok danmarks hyggeligste børneløb, det foregår i zoologisk have. Man kan læse mere om det her http://www.lobnu.dk/boerneloebet/loeb-mellem-dyr-og-forlystelser. Jeg har løbet det før med børne og det er rigtig hyggeligt.

I torsdags var jeg ude og løbe, men kun sølle 950 meter, jeg havde sindsygt ondt i lysken. Så der var dømt lidt mere pause. Det dur ikke at komme for tidligt igang.

Søndag spillede jeg så med Old boys holdet, fuld tid. Det gik fint, ingen gener. Vi har dog talt lidt om, om jeg skulle droppe håndbold helt. Mest pga mine knæ. Tror dog ikke jeg ville undvære kammerat skabet omkring det.

Var ude og løbe med Patrick idag før træning. Vi nappede vores 5.5 km tur. Tempoet var en anelse lavere en normalt. Omkring de 6.15 per km. Gjorde ikke mig noget, da kroppe har haft en del små skader. Almindelig træning efterfølgende. Lidt fodbold, skud på mål og en 4 imod 4. Kroppen er træt men umiddelbart ikke øm.

Kondition: Ok, var ikke så træt idag, så skulle gerne kunne smide nogle flere km på.
Distancen: Jeg bagud, om 2 måneder og 1 uge skal jeg løbe mit første halvmarathon. Jeg er ikke klar.
Motivation: Er stadig til stede, selvom det er svært at komme afsted når det er minus 10.
Vægten: Skal vi tale om noget andet. Kan slet ikke finde motivationen. Jeg vil jo gerne tabe 10 kg inden jeg bliver 40 år. Hvorfor kan jeg så ikke tage mig sammen. Det er noget pis.

Ingen kommentarer: