torsdag den 9. februar 2012

Gode tider

Var ude og løbe 8 km med Løb for livet og min løbs makker Bjørn. Vi lagde hårdt ud og løb de 5 km i snit tid på 5.50, som for os er en rigtig god tid. De sidste 3 km var mere moderate, så samlet endte vi på 6 min/km.

Igen er det en hel fin tid.

Fra km 6 til km 7 går det kun op ad bakke, den starter ved 4 højde meter (hedder det vist) og slutter i 40 meter. Det er en hård tur og altid den del af turen som har den dårligste tid.

Løb: Gik rigtig godt, ved en lavere hastighed tror jeg godt at jeg kan løbe en lille sjat mere, eller jeg ved at jeg kan gøre det.
Vægten: Åbenbart gør jeg noget rigtig, den har bevæget sig ned, har ikke ville veje mig et stykke tid for jeg syntes ikke jeg kom nogle vejne, men ser ud til at der er forsvundet 2 kg mere.

Ingen kommentarer: