søndag den 11. marts 2012

Fastelavns løbet

Løb for livet havde deres månedlige motionsløb i Folkeparken. Forskellen denne gang var at denne gang var det deres årlige fastelavns løb. Vi var som sædvanligt taget hele familien afsted og da vi jo skulle være udklædt kom Marie som Pirat, Sofie som edderkop, Lone som kat og jeg som lokal tumpe med åndsvag hat. (jeg havde bare fundet en frankenstein nytårs hat frem). Vi fik et ekstra lod ved indtjekning pga udklædningen.

Børne fik lov til at starte med at slå på tønden, herefter var reglen at man fik et slag hver gang man havde løbet en omgang. Pigerne fik et slag mere, Lone fik 2 slag og jeg fik 3. Ingen af os blev katte konge eller dronning.

Men det vigtigste var at børne havde hygget sig og vi havde allesammen fået lidt motion. Mit knæ holdte meget godt, men jo mere forpustet jeg blev jo mere gjorde det ondt der hvor jeg har fået trykket et ribben.

Det værste er dog at min bror har overhalet mig i vores interne kamp om at nå 100 km først. tror nok han fører med 710 meter, så vi ligger tæt.

Nå ja så vandt vi også på 2 af vores lodder, en flaske vin til 100 kr fra Holtes vinlager og et gavekort til strædet 2 i Roskilde, ved dog endnu ikke hvad de sælger.

Næste månede er det aprils nar løb, mød op i nattøj og får ekstra lodder. Skal nok blive sjovt.

Ingen kommentarer: