tirsdag den 6. marts 2012

Hvad sagde jeg....

Nu kan fruen får lov til at sige hvad sagde jeg.

To håndbold kampe på en dag er åbenbart for meget, min krop har været øm og så tror jeg at jeg har fået trykket et ribben, da det gør ondt når jeg trækker vejret lidt tungt.

Knæet syntes jeg egentlig havde det fint derfor tog jeg ud for at løbe en tur. Efter næsten 2 km begyndte det at gøre, mere end normalt, ondt i knæet og derefter valgte jeg simpelthen at stoppe med at løb og gå den direkte vej hjem. Fik lidt is på og håber at jeg stoppede i tide.

Har planlagt løb både Torsdag og løb for livet på søndag, men har meldt afbud til træning idag og kamp på lørdag.

Lidt sjovt, Løb for livet holder fasterlavnsløb på søndag, så der skal vi løbe udklædt og slå katten af tønden vej gang vi har løbet en omgang og indtil tønden går i stykker. Det skal nok blive sjovt.

Hvad sagde jeg :-)

Ingen kommentarer: