mandag den 5. marts 2012

Mega meget motion

Så er det kommet nogle kilometer i benene. Torsdag blev det til en tur på 8 km. Pragtfuldt at kunne løbe i grusgraven, imens det var lyst. Fik løbet lidt i mountain bike sporet også da jeg skulle prøve noget andet. Det var lidt pløret, men så kan man jo bare tænke sig hen på Ekstrem Mandehørm som vistnok starter tilmelding i starten af April. Vi er ihvertifald 2 som gerne vil deltage og mon ikke vi får et par stykker mere med.

Lørdag løb jeg næsten samme tur, sammen med Bjørn. Han havde lige været på ferie så han havde ikke løbet i 2 uger. Så derfor kortede vi turen ned til næsten 6 km. Han havde det hårdt og måtte lige ned og går et øjeblik da han var helt færdig. Hans form forsvinder hurtigt, men til hans forsvar skal man også at grusgraven er meget kuperet.

Søndag stod i håndboldens tegn. Oldboys kamp kl 12:15. Jeg spillede cirka halvdelen af kampen da jeg jo skulle spille igen med 3. holdet kl 17:10. Den kamp spillede jeg så mere af. Vi tabte desværre 3. holds kampen, det kunne ellers næsten havde sikret os oprykning.

Knæet har reageret rigtigt godt på alt den motion, ingen ømhed i det. Tror dog jeg har fået trykket et ribben, gør pisse ondt når jeg strækker venstre side. Kan også bare været et hårdt slag. Det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Vi har desværre mandefald til vores 24 timers løb. Rune skal have lavet en kikkert operation i knæet og Dalsgård er kommet ind på Universitet i San Diego og skal lige først forbi en skole i London. Så tvivler på han har tid. Desuden er jeg ikke sikker på at han tag med hvis Rune ikke er med. Så vi er 3, forhåbentlig kan min lillebror finde tid til at være med.

Ingen kommentarer: