onsdag den 2. januar 2013

Løbeklubben i Himmelev

I dag passede det med at jeg kunne løbe med "Tøserne" i HVG løbeklub. Mødetid kl 18 ved Himmelev Roskilde.

Der var rigtig mange der var mødt op, om det var folk der skulle starte deres nytårs fortsæt op eller om antallet bare havde eskaleret siden jeg sidst var dernede kan jeg ikke sige.

Dem der løb langt var nået op på 5.5 km og som sædvanligt var tempoet højere end når jeg løber alene, så det gir nok lige en anelse mere end ellers. Med turen til Himmelev skole og hjem igen bagefter nåede turen op på 7 km. Det kan måske alligevel lade sig gøre at løbe 10 km på søndag.

Børne kom ikke ud og løbe i dag, men Lone fik løbet på sit stress kursus så det var jo godt.

Jeg har sat mig nogle mål i år, som hænger sammen med hvornår jeg skal løbe. Vægten skal når et punkt inde et bestemt løb skal løbes. Det ser noglelunde således ud.

Start i dag - 106.9 km
6. jan, Frost Cup 3. afd. - 106.5 kg
13. jan, løb for livet jan - 105.8 kg
27. jan, frost cup 4. afd. - 104.4 kg
10. feb, løb for livet feb - 103.0 kg
3. mar, Frost Cup 5. afd - 100.9 kg
10. mar, Løb for livet mar - 100.2 kg
14. apr, løb for livet apr - 96.7 kg
12. maj, løb for livet maj - 93.9 kg
18. maj, ½ marathon Göteborg - 93.3 kg
1-2 juni, 24 run Holte - 91.9 kg
9. juni, løb for livet juni - 91.1 kg
25. juni, slut dato - 89.5 kg

Uniddelbart virker det lidt optimistisk i forhold til mine tidligere forsøg, men denne gang er opbakningen fra Lone meget mere til stede.

Ønsk mig held og lykke.

Ingen kommentarer: