søndag den 26. maj 2013

En uge uden løbe trænning

En uge uden løbetræning og en weekend uden nogle form for træning lyde ikke smart.

Ja i Lørdags, for lidt over en uge siden, var stængerne ekstrem ømme, men alligevel kom vi ud på en lille gåtur i en svensk skov. En ren hygge tur med min bror, hans kone, min kone, mine børn og hans børn. Det er nu noget over de svenske skove.

Mandag blev det til ren afslapning, uden at røre en finger.

Tirsdag havde jeg så fået den ide at jeg skulle cykle halvvejs til arbejde og i mit tilfælde er det Høje Tåstrup som ligger 13.5 km væk. Det gik godt, ingen vind og en rimelig flad rute og jeg var fremme på 45 minutter. Hjem turen gik lige så smertefrit. Om aftenen var Sofie og jeg så i Fitness og jeg fik lavet mine Fys øvelser efterfølgende.

Samme cykeltur om Onsdag. Pis øs regnvejr på vej på arbejde og modvind på vej hjem, så gik lidt af charmen af. Om aften lavede jeg så fys øvelser igen.

Torsdag var bene meget trætte så det blev kun den korte tur på 3.5 km på cykel og nogle fys øvelser om aftenen.

Nu føltes bene godt slidte så jeg valgte at tage en pause for ikke at overbelaste dem. I morgen skal jeg så se om det har lykkes at smide næsten 2 kg på en uge. Jeg har svært ved at tro det.

Ingen kommentarer: