onsdag den 29. maj 2013

Uge 1

Så er den første uge med mit nye projekt overstået.

Som nogle måske husker er det målet om at tabe 10% af min krops vægt på 6 uger der var målet og det første del mål var 2% i dag. Det kunne jeg så lige præcis snige mig over. Det er jo positivt.

I mandags cyklede jeg ellers til Høje Tåstrup igen fordi vejret var pragtfuldt. Det overrasker mig stadig at så stor en del af det cyklende folk er så lige glad med hvordan det færdes i trafikken. Det er over for rødt, imod kørsels retningen, ude på vejen selvom der er en helt fornuftig cykel sti. Jeg ved godt at det ikke gælder for alle men er alligevel overrasket over hvor mange der gør det. Heldigvis har de cykel hjelm på.

Tirsdag var jeg hjemme med Sofie da hun var blevet syg. Fordelen ved det, udover en kaffe der er en del bedre en den på arbejdet, er at man kan tage ud at løbe en tur. Så jeg fik løbet 7½ km i grusgraven. Det passer cirka med det som fyssen har sagt god for. Tror jeg nok.

Om aftenen tog jeg ned i Fitness centret og dykkede end times vægt træning. Derfra tog jeg ned for at se Old boys drengene spiller en sommer turnerings kamp. Savner både sporten og fællesskabet.

1 kommentar:

Fie sagde ...

Hej Quarling,

jeg skriver fra PR- og kommunikationsbureauet Lahme, fordi vi har et tilbud til dig og din blog. Skriv til mig på fie@lahme.dk, så forklarer jeg!

bedste hilsner
Fie Olsen