onsdag den 1. maj 2013

F...ing skade

Jeg er i gang med en omgang langsom genoptræning, derfor undskylder jeg for den manglende opdatering.

Siden sidst er jeg begyndt i Fitness med Sofie hvor jeg gerne skulle styrke alle de muskler som jeg bruger til at løbe, plus selvfølgelig et par andre grupper som nok er lidt for slatne. Sofie for heldigvis også rørt sig og jeg håber hun vil blive ved, men allerede nu virker hun ikke så ivrig. Hun kommer fint nok ud af døren, men der nede mangler lige en tand ekstra. Men det var jo et sats, hun ville gerne så skal hun også have lov til at prøve.

Så laver jeg ellers øvelser derhjemme, startede i det små med nogle stykker, men efter besøget hos min fys, så er der kommet flere på dem jeg allerede havde og så lige nogle flere. Jeg syntes det er hårdt. Men det hårdeste var at få at vide at jeg måtte løbe de 6 km som jeg kan løbe uden at det gør ondt og så øje med 10% hver 4 gang. Jeg må jo kun løbe hver 4 dag, så det er jo intet.

Nu er jeg så ikke venner med min fys så jeg skulle lige ud og prøve om jeg ikke kunne løbe mere end 6 km uden at det gjorde ondt og det kunne jeg godt 7.5 km, vil gerne op på 10 km før jeg ligger de 10% på, men nu må jeg se. Mente så også at jeg tog den med ro, altså omkring 6:30 min/km, men det viste sig så at jeg løb i 6:05.

Lige meget hvad så starter jeg på ½ Maraton i Göteborg og håber at løbe over 10 km uden ømhed, så må jeg gå lidt ind i imellem. Jeg glæder mig for meget til det løb.

Ingen kommentarer: