mandag den 31. juli 2017

En sløv uge

Sidste uge var lidt sløv hvad angår træning. Det er ihvertfald en måde at se det på. Man kunne også sige at vi kom da ud at løbe 2 gange istedet for de 3 gange vi havde planlagt.

Vi skubbede en træning på tirsdag og søndag, så vi kom ud at løbe onsdag og fredag.

Det positive her er at det var den anden fredag jeg kom ud at løbe. Plejer ikke at være så god til at komme afsted om fredagen, det er som om weekenden allerede er begyndt lige så snart jeg forlader arbejdspladsen.

I dag havde vi endnu engang øget løbedelen, så nu løber vi i 3 min. og 25 sekunder. På grund af de 2 skubbet træninger, får vi kun 2 trænings pas i dette interval før det øges igen.

Lone kom for første gang over de 4 km i bevægelse. (Det er det jeg kalder det når vi går/løber) Jeg har selv været over 4 km de 2 gange jeg har løbet alene, så mit tempo er lidt hurtigere. Det plejer ellers at være omvendt.

Håndbold seasonen starter denne uge for herre 2 holdet, men jeg har ikke helt kommet mig over min tennisalbue endnu så jeg venter lidt. Oldboys starter om 2 uger og det håber jeg at jeg er klar til.

Ingen kommentarer: