tirsdag den 3. januar 2012

Dag 3 af det nye år.

Utroligt hvor meget man kan ødelægge ved ikke at tænke sig om og være bare lidt fornuftigt. Jeg skal dog trods alt ikke starte forfra, men det er tæt på.

Løb og vægt tab er sat tilbage, løb er mest pga  håndbold og dårlig priotering og vægt tab eller nærmere vægt forøgelse er pga dumhed. 2½ kg på i efterårsferien, lod så de kilo blive på istedet for at gøre noget ved det og yderligere 4 kilo på i julen. Viljestyrken smuttede fuldstændig i december månede og det må bare ikke ske.

Så jeg må sætte nogle målsætninger op for det nye år, fordelt på månede.
31. januar, 105 kg og passeret de 10 km igen.
29. februar, 102½ kg og passeret 14 km
31. marts, 100 kg og passeret 17 km
15. april, 98½ kg og en halvmarathon.

Det må være første del af min målsætninger. Kommer under de 100 kg igen og løbe en ½ marathon.

Jeg var ude og løbe igår, der løb jeg 6½ km, jeg havde kun 3km hvor jeg løb i det tempo som jeg skulle, måske også lidt for hurtigt, jeg kunne ihvertifald ikke holde til det på hele turen. Jeg løb cirka 2½ km med Sofie, som selvfølgelig foregik i et meget lavt tempo og derefter syntes jeg at jeg havde svært ved at sætte farten op, men det 2 kilometer efterfølgende foregik i 5.50 og 5.49, den 3. km faktisk 6.12 som vist også er inden for intervalet som jeg skal løbe en almindelig tur i. Så i det store hele må det være godkendt. Følte ikke at det gik så godt.

Ingen kommentarer: