søndag den 29. januar 2012

Dag mange - Forhåbentligt uden skade

Svært at få taget sig sammen til at skrive når man er inaktiv med en skade.

For præcis 2 uger siden, lander jeg lidt forkert på det ene ben og min knæ vred en anelse om. Det var dog nok til at det hævede og gjort ondt af helveds tid. Der var dømt pause.

Brugte tiden til at tage ned i løberen og kigge mig om efter et par nye løbesko. Ekspedienten var lidt målløs over at jeg kunne løbe en 20-30 km om ugen i de sko. De var pænt slidte.

Vi fandt et par NB850 som sad godt på min fod og som stødte de rigtige steder. Dog havde de den ikke hjemme i min størrelse. Tre dage efter fik jeg dem dog og måtte betale "hele" 600 kr for dem, de var sat ned fra 1300 kr. Dejligt.

I fredags løb jeg en lille prøve tur med med Sofie. Første gang i de nye sko. Turen var på 1.8 km og det gik fint. Mærkede heller ikke meget til det dagen efter.

Idag skulle knæet så stå sin stor prøve. Jeg tog ud og spillede en omgang håndbold. I alt en halv time blev det til.  Umiddelbart har knæet det fint. spændende at se hvordan det har det imorgen.

Ingen kommentarer: