torsdag den 19. april 2012

Erkendelse

Der bliver ingen sommer håndbold for mit vedkommende i år. Har bare ikke lyst til at belaste knæet for meget med de bevægelser som der nu engang er på en håndbold bane.

Det bliver ingen Mandehørm i år. Vi var kun 2 der havde lyst til det igen og for sådan et arrangement og for vores ambitions niveau så er det for lidt. Vi er der for at have det sjovt. Fredensborg er udsolgt så vi kan ikke ændre ved den beslutning.

Vi mangler 2 mand til vores 24 timers løb, men muligvis har vi allerede fundet den første. Vi løber for at have det hyggeligt og for at gennemfører. Det bliver spændende og se om vi overhoved er i form til noget som helst når vi når så langt.

Var ude og løbe 6.5 km igår, af en meget kuperet rute. De første 1.7 km blev igen løbet i selskab af mine ældste datter, da hun skal ud og bevæge sig lidt mere. Det er hyggeligt. Mit tempo er ikke særligt hurtigt, men det betyde lige nu ikke noget for mig. Jeg løber med en DonJoy hvor metal stiverne er pillet ud, om det er det der gør at jeg ikke er øm i knæet dagen efter ved jeg ikke.

Konditionen mangler en del, øv.

Ingen kommentarer: