torsdag den 12. april 2012

Så meget er sket

Det er ved at være et stykke tid siden at jeg har skrevet sidst og det er ikke fordi jeg har ligget helt stille, men jeg må indrømme at mit knæ er ved at give mig endnu flere grå hår på hovedet.

Jeg er dog ved at være i tvivl om de fleste af mine problemer ligger i selve knæet eller om det er underbenet der er det store problem. Til tide er det mest i underbenet at jeg har ondt, nogle gange er det i selve knæet.

Jeg skal snart til lægen igen, så håber jeg at få nogle svar.

Håndbold seasonen er forbi, men vi er tilmeldt sommer turneringen, de fleste kampe ligger dog om tirsdagen, så det burde være muligt at få en masse løb ind samtidigt.

I søndags var der Aprils nar løb i folke parken med Løb For Livet. Vejret var smukt, men koldt. Der var ekstra lodtræknings præmier til dem der var mødt op i nattøj og det var det nok halvdelen der var. Nattøjet var selvfølgelig uden på løbe tøjet. Udover at der var ekstra lodtræknings præmier, så skulle dem i nattøj løbe ruten den normale vej rundt og de andre skulle løbe den anden vej rundt.

Jeg tog tre omgange selvom forkølelsen fra påsken stadig sad i kroppen. Det svare til cirka 5 km.

Mine små piger var så heldige at vinde en pakke Toffee hver så var deres lykke gjort.

Igår onsdag brugte jeg motions rummet på Scandic hotel i Århus da det med at løbe i en storby som man overhoved ikke kender ikke lige er mig. Alt for mange lys kryds. For at prøve noget nyt startede jeg på motions cyklen for at varme knæet op. Det blev 10 km på 20 minuter. Derefter løb jeg 3.6 km på løbe båndet. Det er stadig ikke særligt sjovt at løbe på løbebånd, men når man kan se Friends samtidigt så går det lige.

Knæet har det fint i dag.

Ingen kommentarer: