søndag den 29. april 2012

Status April

Nu går vi snart ind i Maj månede og jeg får ikke løbet mere i April. Det har været rigtigt sløvt med løbeturene i denne månede. Det er blevet til 6 ture i det hele. Ialt 31 km, det er rigtig skidt nå jeg om 1½ månede skal ud og løbe 24 timers løb, så nu skal der ske noget.

Det mest skræmmende er faktisk at det er den månede i 2012 hvor jeg har løbet mest. Det er dog langt op til september 2011 hvor jeg løb 84 km. Tror jeg skal have slået de i maj månede ellers kan jeg ikke med god samvittighed sige at jeg er i form til at løbe 35 km på 6 timer fordelt over 24 timer den 9-10 juni.

Idag var jeg ude og løbe med Bjørn, vi lagde alt for hårdt ud og var ved at gå seriøst kold på den sidste km.

Program dag 2, 35 minuter, gennemført.

Plan for næste uge:
Mandag: 13 minuter med Sofie
Tirsdag: 40 minuter ifølge program
Onsdag: Løb med Sofie og Marie
Torsdag: 35 minuter ifølge program
Fredag: Løb med Sofie og Marie
Lørdag: 35 minuter ifølge program
Søndag: Børneløbet i Zoo, 2 km

God vind derude.

Ingen kommentarer: