mandag den 22. april 2013

Genoptræning

Så var der gået en del dage siden sidste løbetur og frustrationerne er til at føle på. I dag måtte jeg dog løbe indtil det gjorde ondt eller løbe så langt at det ikke når at gøre ondt.

Det blev til 6 km i vores dejlige skov.

Jeg fulgte skov fitness ruten rundt som er på 4.8 km og så lige hjem derefter. Det er faktisk en pragtfuld ruter som rammer alle de seje bakker derude. Det er nok ikke sidste gang jeg tag den. Så længe jeg er under genoptræning så skal jeg ikke længe væk hjemmefra at jeg kan stoppe og gå hjem inden for en overskuelig tid.

Jeg syntes ellers at jeg har været godt til at lave min genoptræning herhjemme, dog kiksede den i lørdags da jeg havde skaffet 2 billetter til Justin Bieber til min ældste datter og så mig. Det blev en travl dag så ingen træning her.

Fredag var vi nede og få lavet vores trænings program i Fitness centeret. Jeg regner med at tage derned i morgen og så tag jeg med Sofie derned Onsdag og så skal jeg prøve at spinne på torsdag. Det bliver sjovt at prøve.

Jeg er stadig bekymret for ½ maraton i Göteborg, men jeg stille op og håber på at gennemfører. Oplevelsen er for stor, selvom man jo kan sige at det kommer igen næste år, så skal det bare opleves.

Ingen kommentarer: