onsdag den 14. januar 2015

Godt igang igen

Der er gået noget tid siden jeg sidst har skrevet herinde. Der har bare ikke været tid til det, eller også har jeg bare ikke prioriteret det højt nok.

Kort nogle af de ting der er sket siden sidste indlæg.

I uge 2 fik jeg ikke løbet de 40 km som jeg havde planlagt, jeg kom ikke af sted om lørdagen, så det blev kun til 33 km.

I denne uge skal jeg op på 45 km og de første 20 km er allerede klaret. Det er 3 km foran planen da jeg fik løbet 10 km både mandag og i dag onsdag.

Core træningen er så småt kommet igang, målet er 3-4 gange om ugen og jeg nåede de 3 gange i sidste uge.

Lone og jeg har tilmeldt os Garmin Trailman Fasterlavns løb i Boserup skov, det er 16 km med tønderslagning og suppe efter løbet.

Søndag var vi inde og løbe 3. afdeling af Frost Cup i Utterslev mose. Marie havde lånt Sofies start nummer da Sofie ikke ville med. Hun gik/løb de 5 km i cirka 54 minutter, så hun skulle ikke vente lang tid på os da vi var en anelse over 1 timer om det.

Ingen kommentarer: