søndag den 18. januar 2015

Uge 3

I denne uge skulle jeg løbe 45 km, det var 5 mere end jeg havde planlagt til uge 2. Det blev så til 48 km.. Jeg løb en km ekstra om mandagen og lørdag og ekstra om tirsdagen, men så en mindre i dag.

Det var dejligt endeligt at komme til at løbe i dagslys og sammen med Lone om Lørdagen hvor det blev til 12 km i grusgraven og ud omkring Trekoner. Det går desværre nok en del år før det er dannet naturligt læ ude i det nybygger kvarter. Når det blæser godt er der en god gang vind derude.

Næste uge skulle jeg gerne runde de 50 km, det bliver dog lidt anerledes da jeg kun skal løbe 4 gange. Vi skal til stor fest i Brejninge om Lørdagen, så jeg har ikke lagt løb ind om Søndagen. Vi tager derover allerede Fredag så vores lange tur om Lørdagen bliver løbet i et nyt område.

Der er også kommet gang i Core træningen. Det er hårdest de dage hvor jeg har været ude at løbe, der kan jeg godt mærke at kroppen allerede er træt.

Næste uges plan ser således ud:
Mandag - 10 km
Onsdag - 14 km
Torsdag - 11 km
Lørdag - 15 km

Ingen kommentarer: