mandag den 5. januar 2015

2015

Så skriver vi 2015 og efter en december med sygdom og en kraftig forstuvelse efter en håndbold kamp, skal jeg så småt til at finde formen frem igen.

Det helt store mål i 2015 er min 100 km i august, som jeg stadig ser frem til, dog skal der ikke mange skader til før den bliver svær at nå.

Jeg løb en lille 6 km i går for at se hvordan anklen havde det og det var positivt. Det der ikke var positivt var hvor dårlig form jeg egentlig er kommet i.

Planen for januar er at få nogle kilometer i benene og finde lysten til at løbe igen. Den har været forsvundet et stykke tid, nok mest på grund skaderne og sygdommen.

Uge 2 skulle jeg gerne runde 40 km og løbe Frost Cup om søndagen.
Uge 3 skulle gerne ende på 45 km
Uge 4 skulle gerne ende på 50 km
Uge 5 skulle gerne ende på 60 km

Det gør at jeg er minimum 10 km bagud ifølge det mål som Christian Madsen havde sat hvis han skulle starte med at coache mig på det tidspunkt. Det kommer så heller ikke til at ske da jeg ikke lige kan finde midlerne til at få et 6 måneders trænings forløb.

I februar kommer der så mere målrettet træning på, det vil sige at jeg går igang med bakke træning og tempo løb. Skulle gerne slutte februar med at løbe 85 km om ugen.

Marts månede skulle gerne toppe med 100 km løb om ugen, samt 800 HM. Herefter er jeg lidt i vildrede om hvordan træning skal stykkes sammen. Jeg er ikke sikker på at der skal så mange flere kilometer på uge træningen, men istedet begynde at få en god gang længde på de lange ture.

I starten af maj skulle jeg gerne løbe endnu en marathon og i slutningen af maj ville jeg gerne prøve kræfter med et 6 timers løb. Håber at 12Run igen kommer på banen med deres 6/12 timers på Refshaleøen.

Jeg er tilmeldt disse løb i 2015:
Frost Cup 11/1-15 : 10 Km
Frost Cup 1/3-15 : 10 km
Vikingesporet 26/4-15 : Halv marathon
6 timers i slutningen af maj (Endnu ikke tilmeldt)
Ndure 50/100 8/8-15 : 100 km
DHL august : 5 Km (Endnu ikke tilmeldt)
Extreme mandehørm Oktober : 13 km (Endnu ikke tilmeldt)

Det er planen i grove træk.

Ingen kommentarer: