søndag den 23. juli 2017

En fugtig søndag

Jeg skulle være lidt heldig hvis jeg skulle løbe i tørvejr i dag, men det lykkes heldigvis. Fruen tog med og på grund af det dårlige vejr tog vi også hunden med.

Jeg gider normalt ikke og løbe med hunden for der er en del ekstra stop undervejs. Hun gjorde det dog godt i dag og stoppede ikke så tit for at snuse.

Vores løbe program er hjemmelavet og helt nede på et lavt niveau, men vi har vi døjet meget med små skader så vi har ikke rigtig fået gang i et kontinuerligt løb.

Vi starter med 3 minutters løb og 2 minutters gang, dette gentager vi 6 gange. Det gør at der ikke er lige så meget belastning på ledene og man når at få pusten i mellem hver løbe del. I alt er det 30 minutter hvor vi er i gang og det er det vi maksimum skal bruge på 5 km den 1. september.

Vi løber det samme 3 gange i træk og så øger vi løbedelen indtil den når op på 5 minutter. Derefter begynder vi at reducere gå tiden til den er i nul og det kun bestå af 30 minutters samlet løb.

Håndbold seasonen starter snart, men jeg har pådraget mig en tennis albue, så jeg må nok vente med at starte op.

Vi skal dog til at have gang i noget styrke træning. Vi meldte os ind i december og var gode i en periode, men det er svært at få prioriteret det hele.

Ingen kommentarer: