mandag den 24. oktober 2011

Sløvt

Har ikke været ude og løbe siden mandehørm og det er godt nok sløvt. Massere af dårlige undskyldningere, men har haft en del at se til. Været en tur med Oslo båden på mini cruise, tirsdag til torsdag. Torsdag begyndte næsen så at løbe og jeg begyndte at nyse helt vildt. Torsdag aften tog vi så til Samsø og jeg havde det af helveds til. Fik det bedre om fredagen og om lørdagen var det helt væk. Dog holdte min mor 60 års fødselsdags fest om Lørdagen så hende hjalp vi og min lillebror kom fra Goteborg så der havde jeg ikke tid. Søndag stod i træthedens tegn.

Det var vist nok violin spil nok for idag.

Imorgen skal jeg spille Håndbold kamp og det gælder også for torsdag og nok også søndag. Men jeg skal prøve at se om jeg ikke kan ligge en håndbold kamp ind fredag og hvis der ikke er kamp for mig søndag, så er lørdag eller søndag et godt bud.

Er begyndt at kigge lidt på løb som jeg skal løbe næste år er dog ikke tilmeldt noget endnu. Flokken som jeg løb Ekstrem mandehørm har sagt at jeg skal finde på næste ekstreme, så der tænkte jeg på et 24 timers løb. Vi vil så være imellem 4-6 personer. Har kig på dette http://www.24run.dk/ det ligger inden for en rimelig afstand.

Liste ser pt således ud:
Puma 24 run - 9-10. juni
½ Marathon - i starten
Københavns marathon - 20. maj
Samsø ½ eller hel marathon - 12. august
Himmelev løbet
Roskilde gadeløb
Ekstrem mandehørm

Og så må vi se hvad der ellers sker.

Ingen kommentarer: