søndag den 2. oktober 2011

Massere af små intervaller

Så startede håndbold seasonen og jeg havde sagt ja til 2 kampe. Først på dagen med 3. holdet i serie 3 hvor det blev til massere af spilletid. Og senere på eftermiddagen med Old Boys holdet hvor det igen blev til massere spilletid.

Begge kampe var propfyldt med kontra løb, så der var en masse små spurte og for en gang skyld var jeg med i de fleste. Det syrede godt i benene og er helt sikkert godt for noget.

Jeg skal må sige at knæ og skulder gør ondt, det problem har jeg bare ikke haft i lang tid. Jeg har muligvis gabt over for meget. Men den rigtige dom kommer først imorgen om jeg stadig har ondt i de dele af kroppen.

Havde tænkt mig at få løbet en 10 km på onsdag, så er der 3 hvile dage inden Eremitagen, dog nok en lille OB kamp torsdag.

Ingen kommentarer: