mandag den 31. oktober 2011

Løb, håndbold og så lidt mere håndbold

Det er gået lidt tid siden min sidste blog indlæg og det er ikke fordi jeg ikke får rørt mig, men nok mere et tegn på vildrede eller hvad jeg skal kalde det.

Siden efterårsferien har set sådan her ud:
Tirsdag - Håndbold kamp
Onsdag - 5.6 km løb
Torsdag - Håndboldkamp
Søndag - Håndbold kamp
Mandag - 2.5 km løb med Sofie, 3.4 km alene

Og på Onsdag skal jeg til kamp igen, fredag skal jeg ud og løbe med Sofie og en tur for mig selv. Så lige en kamp på søndag.

Ikke at der er noget galt i det, jeg elsker at spille håndbold kampe, problemet er bare at jeg gerne vil op og løbe flere kilometer, men jeg kan ikke holde til at løbe langt og spille kamp hver dag.

Successen i dag var dog at jeg fik Sofie ud på 2.5 km hun havde ikke løbet i lang tid, men alligevel fik jeg hende presset til at løbe 300 meter mere end sidste gang hun var afsted. Der er også kun 2 uger til hun vil løbe 3.3 km. Det skal hun nok nå. To gange var hun ved at stoppe, begge gange fik jeg hende til at sætte farten ned i stedet for og så gik det. Armene op og så var hun stolt.

Ingen kommentarer: