tirsdag den 8. november 2011

Endelig

Så kom jeg endelig ud på en lang trænings tur eller ikke så lang men ok lang. De sidste 4 uger har jeg kun løbet Eremitagen, Mandehørm, 2 gang 6 km, 1 gang 2.5 km og 5 håndbold kampe. Så jeg har ikke ligget helt stille. Efterårsferien bestod dog mest af øl og mad og det har kostet 3 kg på vægten, men derefter har jeg holdt den konstant.

Jeg kom ud og løbe 8 km på cirka 51 minuter, det er jeg nu godt tilfreds med. Jeg kan dog godt mærke at jeg ikke har så mange lange ture i benene og desuden havde jeg den mindste datter siderne derhjemme som jeg skulle når hjem og putte inde kl 7:30 så turen kunne ikke blive meget længere.

Lidt ømhed i lysken som kom og gik og lidt ømhede i foden som også kom og gik i løbet af turen, var det eneste jeg egentlig mærkede noget til.

Det blev ikke til 1 times løb, men nu er jeg igang igen.

hvis vi kigger lidt på mine madvaner så er det blevet ændret en del, men for det meste kun det jeg spiser på arbejdet. Morgenmad veksler lidt, men rugbrød med ost og havregryn med minimælk (uden sukker) er det fotrukne. Frokosten består for det meste af grønt. En gang imellem er der er spændende blandet salat, som jeg napper lidt af, men jeg er i tvivl om der er brugt olier i dem. Kunne selvfølgelig bare spørge. Hvis der er Pasta eller ris bruger jeg det som bund i min salat. Er der kartofler eller andre rodfrugter så tag jeg lidt af det. Kød, kun hvis det er magert. Idag f.eks. indbagt laks. dvs butterdejen blev liggende på tallerknen.

Jeg tror jeg har taget skade.

Her hjemme spiser jeg mindre, men fruen er verdensmester til at bage kage og brød. Brødet er dog blevet mere groft.

Min store svaghed er dog stadig at holde fingerne fra køleskabet når jeg bliver træt og viljestyrken er helt væk. Skal bare går i seng på det tidspunkt.

Ingen kommentarer: