mandag den 7. november 2011

Igang igen

Selvom jeg har været igang med håndbold og små løb med Sofie, føler jeg ikke at jeg rigtig har været igang. Fruen gjorde mig også opmærksom på at jeg nok skulle droppe lidt af håndbolden hvis jeg overhoved skal have ambitioner om at kunne løbe en Marathon næste år. Den tanke har jeg også selv tænkt. Et af problemerne var at jeg var ude og spille 5 kampe på 2 uger, det er trods alt en del. Det kan mærkes på mine knæ og derfor har jeg haft lidt svært ved at løbe ture ved siden af.

De næste 2 uger skal jeg dog kun spille 2 kampe, en hver weekend og da jeg ikke kan komme til træning tirsdag så ser planen således ud.

Mandag - løb med Sofie (klaret, hun løb 32 sekunder hurtigere end i sidste uge på samme distance og så lige 160 m længere. Hun er stolt = jeg er stolt)
Tirsdag - minimum 1 times løb
Onsdag - løb med Sofie (2.5 km)
Torsdag -. en lille tur for mig selv (må lige mærke hvordan benene har det)
fredag - lille tur med Sofie
Lørdag - hviledag
Søndag - Løb for livet i folkeparken (nok kun 3 ture da jeg skal spille kamp om eftermiddagen) Sofie og fruen satser på 2 omgangen. Fruen har dog ikke løbet i lang tid.

Det var alt for nu.

Ingen kommentarer: