tirsdag den 29. november 2011

Min løbemakker

Så lykkes det endeligt, vi har talt om det længe men det har bare ikke kunne lade sig gøre. Bjørn og jeg aftalte at vi skulle løbe før træning og det var tiltrængt. Vi løb 5.4 km i gennemsnitlig 6.08 min per km, som er helt ok tid for mig.

Samtidigt var det heller ikke den kedelige rute, det var den med de mange bakker. Han er umiddelbart i bedre form end mig og det kan jo kun irritere mig. Vi fulgtes dog pænt ad. Vi fik talt en masse og fik aftalt at hvis vi skulle klare os rimligt til 24 timers løbet til juni, så skal vi kunne gennemføre end ½ marathon i april. Så nu skal vi finde sådan en.

Efter løbe turen blev det til 1½ times håndbold i hallen og mine pæn var trætte, formen skal altså derop igen hvor jeg sagtens kan spille håndbold efter sølle 5 km.

Ingen kommentarer: