onsdag den 9. november 2011

sofie med ny PR

Idag skulle jeg ud og løbe med Sofie på 11 år. Min ældste datter. Hendes mål er at løbe 2 omgang på søndag til løb for livet motionsløb i folkeparken.

Klokken var ved at være mange så jeg forslog hende at vi kunne vente til imorgen, men det ville hun ikke for det var sjovt  at komme ud og løbe. Det kan jeg lide at høre. I mandags løb hun 2.66 km og jeg havde udvidet ruten en anelse så der kom lidt mere længde på.

Den var så blevet udvidet en del mere end meningen var. 3.2 km lød slut resultatet på det er kun 100 meter mindre end de 2 omgange på søndag. Så det burde hun nok kunne klare.

De sidste 500 meter brokkede hun sig over sidestik og lidt ondt i læggen. Jeg sagde at hun skulle stoppe eller i det mindste sætte farten ned, men hun ville bare være færdig og kommer hjem. Burde nok tvinge hende til at stoppe her så hun ikke får nogle skader. Holder istedet for fast på denne distance i et stykke tid, måske året ud.

Tiden var på 23 min og 19 sekunder. Flot.

Ingen kommentarer: