søndag den 27. november 2011

Udfordringen af Rasmus Henning

Jeg fik færdig læst Udfordringen på en 4 dage og den levede op til mine forventninger. Jeg havde håbet på at få en ide til hvad der driver et menneske til disse ekstrem sports udøvelser og hvorfor de bliver ved.

Han er meget åben og krænger virklig sine følelser ud. Det virker ikke som om han ligger skjul på nogle af hans tanker eller følelser. Syntes desuden at det er godt at man både for det sportslige med, men også det private. Det ser man især ved at Anita (hans kone/kæreste) får lov til at skrive et kapitel hvor man ser det fra hendes vinkel.

Alt i alt en underholdende bog.

Endnu en uge med mere håndbold end løb, det er begyndt at irritere mig. Desuden fik jeg lige en flænge under hagen som måtte limes. Jeg skal derfor passe på at det ikke springer op og det må ikke blive vådt, men man kan vel godt løbe lidt alligevel, men det bliver nok lidt svært at barbere mig, den næste uges tid.

Ingen kommentarer: