tirsdag den 1. maj 2012

Maj månede skudt igang

Så er maj månede kommet igang og heller mig stadig til min plan :-)

Jeg var ude og løbe med tøserne igår, de løb 1.75 km på 13 min, med mig på slæb. Den mindste var overraskende frisk og jeg tror hun kunne have fortsat, men den ældste skal stadig paces lidt. På søndag skal vi i Zoo, det glæder vi os til.

Idag kom jeg selv ud og løbe 40 minuter, det blev en meget sent tur, da jeg først var hjemme fra arbejde kvart i syv efter 12 timer. Så skulle vi lige have lidt mad, hygge med ungerne og se snot forkælede tøser få deres livs oplevelse (og det ved det ikke engang) til Tibet på TV2. Kl. 21:15 kom jeg dog afsted og det gik helt fint. Jeg havde kortlagt turen i hoved og den passede perfekt. Sluttede af med den berygtede Stryhns bakke (bare spørg en hver sportsudøver i Himmelev) og så var jeg også færdig.

Nu er der dømt væske og afkøling.

Tror jeg vil sætte mig et mål om at nå 100 km i maj månede.

Udfordringen er hermed givet til mine Endomondo venner :-)

Status 6.37 km

Ingen kommentarer: