onsdag den 6. juni 2012

CEP sokker

Igår løb jeg første gang i mine nye blå CEP sokker. De var lidt svære at få på, så der skal man nok lige lærer en lille finte. Det var først efter at jeg havde fået dem på at jeg opdagede at der var en højer og en venstre sok. Heldigvis havde jeg taget dem rigtigt på.

Min højer læg er 2 cm størrer end den anden, men det var vist meget normalt. Det jeg syntes var mærkeligt var at det var den venstre der strammede mest, men det visser jo nok bare hvor meget følelse jeg har mistet i den læg efter korsbånds operationen.

Det var meget behagelige at løbe i, intet der generede nogle steder, det var faktisk meget rart. De sad faktisk så godt at jeg gik rundt i dem et stykke tid efter jeg var færdig med at løbe.

At give en vurdering om de hjælper eller ej, kan jeg ikke komme med, da jeg faktisk ikke var ude på en hård tur i går. Hvis det passer alt det de skriver om CEP sokkerne så er det dog lige det jeg har ledt efter, da jeg har en del væske samling i højer læg.

Nu må det stå sin prøve på Lørdag til 24run.dk.

I kan følge resultaterne på www.24run.dk, navn Morten Frederiksen, hold: Jordfræserne.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvordan var de så at løbe i ved 24run?

Unknown sagde ...

Ja det har jeg vist helt glemt at skrive om.
Det var dejlige behagelige og efter den første tur var jeg løb i nogle almindelige Nike løbesokker, løb jeg kun i dem.
Allerede 2 dage efter løbet, var jeg ikke øm i benene mere, om det var sokkernes skyld eller fordi jeg efterhånden er i relativ god form skal jeg lade være usagt, men de bliver ikke lagt på hylden. Tror faktisk jeg snart må ud og købe mig et par mere.