søndag den 3. juni 2012

Sidste lange tur

Det var så den sidste lange tur inde vores 24 timers stafet løb som starter den 9/6. Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå. Om jeg føler mig helt klar, ved faktisk ikke om man kan føle sig helt klar, men formen kunne nok have været lidt bedre.

I dag skulle jeg lige ud på endnu en lang tur og vi havde været på Kildebakken (en spejder hytte) som ligger ved Herslev. Sidste år løb jeg hjem, så det kunne jeg vel også gøre i år. Naturen er nu smuk derude og det hjælpe altid på de lange ture, når man nu løber alene.
Første del af løbeturen forgik af asfalt veje, som jeg ellers godt kan være lidt kedelige at løbe.
Efter 5 km drejede jeg ind i Boserup skov og bestemte mig for at løbe Fjord stien. den havde jeg aldrig løbet før og der var da steder hvor jeg spekulere på hvor fanden jeg var henne.
Dagen jeg endelige nåede ud til fjorden igen kunne jeg se Himmelev, det eneste var bare at det lå på den anden side af fjorden.
Resten af turen tog mig langs stranden forbi Sankt Hans og ned til Roskilde Havn, herfra var det bare ud af A6 og så lige ind på Fyns vej så var jeg næsten hjemme.

Jeg var smadret til sidst, som også kunne læses på mine lap times. Ialt løb jeg 14.8 km, sindsygt synes jeg selv.
1 km : 6:35
2 km : 6:09 (det gik nok ned af bakke)
3 km : 6:11 (lang bakke)
4 km : 6:25
5 km : 6:24
6:km : 6:51
7 km : 6:58
8 km : 7:08
9 km : 7:15
10 km : 6:52
11 km : 6:56
12 km : 7:05
13 km : 7:11
14 km : 7:21
14.83 km : 6:18

Som en lille sidenote så var Sofie ude og løbe  med Svigerinde og hendes ældste datter. Det forgik i grusgraven, der er blevet sat sådan nogle trænings anlæg op. Dem gjorde de stop ved, men effektiv løbetid blev 45 minuter og der tilbagelagde de 6.5 km, så det var jo helt udemærket.

Vægten : Den er der stadig



Ingen kommentarer: