mandag den 18. juni 2012

Far, det er ikke lyserødt, det er pink.

Nu havde Sofie brokkede sig rigeligt over at hendes løbesko var ved at blive for små, så inden vi skulle ud og løbe tog vi i Stadium på Rp's Torv. Der var heldigvis udsalg, så vi kunne få et par smarte Adidas løbesko i størrelse 40 2/3. Det er sgu en stor størrelse til en på 12, men jeg bruger jo selv 48 2/3 når vi snakker Adidas. Den var sat ned til 499 fra 899 så det var til at leve med. Desuden fandt jeg en løbe trøje i lyserød. Men nu er det jo ikke fordi den var lyserød, nej det er pink.
Smart ser det nu ud med Pink løbesko og Pink løbetrøje. Nu var hun klar til dagens løbetur. Hun bestemte sig selv for at vi skulle nappe ruten hvor turen gik op ad Stryhns bakken. Alle der dyrker sport i Himmelev, frygter Stryhns bakken. Den er lang og stejl. Aftale blev at vi stoppede ved foden af den, så hun kunne få pusten og så løb vi ellers op ad den. Derfra hjemad. Hun nåede ud på 2.25 km på 16.30 min.

Jeg løb videre ud i Grusgraven, turen gik den modsatte vej rundt og det lykkes da også at komme lidt på afveje. Men heldigvis finder man jo altid hjem igen. Godt svedig og træt efter den første lange tur efter vores 24 timers løb, kom jeg hjem efter at have løbet 8.3 km på cirka 55 minuter, det er så inklusiv de 2.25 med Sofie.

Forresten fik Marie og jeg også en ny løbetrøje. Min er Blå og Marie's er gul. Nu er vi seriøse.

Skal ud og spille sommer håndbold imorgen, den første kamp i flere månede. Vil gerne lige ud og røre en bold og nu når 24 timers er overstået tør jeg godt at belaste mig knæ med en omgang håndbold.

Ingen kommentarer: