tirsdag den 5. juni 2012

Løb med børne

Jeg skulle prøve at løbe en anerledes tur med børne idag. Min egne ambitioner om at bare løbe derudaf skulle fuldstændig tilsidesættes. Vi skulle en tur i grusgraven hvor der er lavet flere fitness baner. Ved disse baner skulle vi stoppe vores løb og lave lidt af det som er meningen man skulle.
Hele løbe turen var samlet på 30 minuter og 3.8 km og i sig selv er det jo fint, men lige i dag var der lige lidt for mange stop. Turen tog ialt 1 time og et kvarter. Fem aktivitets ture og yderligere 3 stop so ikke var nødvendige. Vi skal kunne løbe længere med alle disse stop, men det må jeg få ind i ruten.

Dette er åbenbart måde jeg skal løbe med tøserne, men hvordan får jeg det intergreret i mit eget program, som efterhånden også tag sin tid. Det kan jo ikke bruges som en del af min egen tur og det er lidt meget vist det er rent opvarmning og så 1 time+ løb efterfølgende. Man kunne måske tage en af disse ture med børne i weekenden og så finde på noget andet i løbet af ugen.

Det skal jeg lige tænke over.

Man bliver dog nød til at stoppe op når udsigten ser således ud og den hvide plet er en fiskehejre.
Den er nok lidt svær at se.

4 dage til 24run.

Ingen kommentarer: