fredag den 15. juni 2012

Første 'lille' tur efter

Man må sige at man fik tømt sine depoter i weekenden, bare den lille 3½ km tur på cykel til stationen mandag morgen blev jeg forpustet af. Faktisk var jeg drænet for energi hele mandagen.

Min ben var faktisk kun ømme om mandagen, allerede tirsdag havde de det en hel del bedre og onsdag kunne jeg ikke mærke i bene at jeg havde været ude og løbe.

Så fik jeg endeligt taget mig sammen (prioteret) til at løbe en lille tur. Planen var at jeg ville løbe en 5-6 km og da Marie og hendes Kusine gerne ville til Veddelev strand og hoppe på hoppe puden, kunne jeg jo løbe en lille tur derude.

Desværre blev jeg ringet op lige da jeg skulle til at løbe afsted, det var kusines far, de skulle til Værløse om jeg ville kører hende hjem. Først skulle jeg dog løbe min tur, den blev dog kun på 3.3 km på 20 minuter. Løb lidt hurtigere end jeg normalt ville gøre.

Var lidt træt i benene i starten men det gik væk efter lidt tid.

Så er det videre til nye mål, jeg er ikke sikker på at jeg kan vente helt til maj 2013 før jeg løber mit første ½ marathon. et ordentlig mål skal jeg dog have ellers tror jeg ikke jeg kan motivere mig selv.

Eremitagen i oktober og DHL i August er jo planlagt og et ½ marathon den 18. maj 2013 i Göteborg bliver noget af en oplevelse.

Ingen kommentarer: