mandag den 10. september 2012

Dumt

Man læser jo tit at man skal lytte til sin krop når man løber og det gør jeg da også, for det meste. I dag blev jeg lidt irriteret over at allerede ved 6 km var jeg ved at være flad og lidt ømhed i lysken. Så bliver jeg sgu lidt stadig, jeg havde jo bestemt mig for at løbe en 8-9 km.

Desværre gør lysken sindsyg ondt nu og jeg har prøvet at strække ud i den og sidde med is på.

Den drille hele tiden, lige meget hvor meget pause jeg tag, men burde nok ikke ligger flere km på lige forløbigt. Desuden skulle jeg jo nok også op på en 3 gange om ugen og ikke være så uregelmæssigt som nu.

Eremitagen ligger ikke så langt væk og jeg tænker seriøst på at tilmelde skovløberen (den ½) i starten af november.

Jeg tracker stadig mit kalorie indtag, men man skal i spise meget for at indtage max på en dag.

Ingen kommentarer: