tirsdag den 12. november 2013

Små skader = pause

Både fruen og jeg er begyndt at døje med små ømheder forskellige steder, Lone i skinnebenet og jeg selv i lysken. Jeg har døjet rigeligt med lysken i starten af året, det ønsker jeg ikke skal ske igen.

Så med mulighed for 6 ugers afvigelse fra vores mål at løbe en halv maraton har jeg lavet lidt om i vores plan.

I denne uge løbe vi overhoved ikke, ikke engang Håndbold.

Næste uger løber vi 3 gange, omkring 5-7 km de 2 gange hvis det ikke gør ondt og så de 10 km til Frost Cup om søndagen.

Derefter øger vi afstanden stille og roligt hvis vi ikke er ømme.

Ingen Tempo eller Interval, jeg vil bare ikke være længevarende skadet igen.

Desuden vil jeg begynde på mit Core trænings program som også indeholder øvelser til Lysken. Helst hver dag.

Denne uge er løb dog byttet ud med

Ingen kommentarer: