torsdag den 7. november 2013

Tempo tur

Lone havde været ude og løbe hendes tempo tur i går alene. Det var vist ikke meningen at det skulle være en tempo tur, men da hendes tempo ture ligger i intervallet 5:15-5:45 min/km og hun havde løbet turen på 5:44 mente hun at det talte som denne uges tempo tur og det må jeg jo give hende ret i.

Det betød så også at min tur i dag skulle være min tempo tur og at jeg skulle løbe den alene. Desuden betyder det at jeg bliver nød til at løbe den hurtigere end hun gjorde for jeg kan jo ikke have den hængende på mig at hun er hurtigere end mig. Det er vel en mande ting.

Mit ur kan en helveds masse ting, en af de ting det kan er at sætte afstand og ønsket tid, så 5 km i tiden 5:30 per km og så var hendes tid jo slået.

Man skal bare lige huske at man ikke skal løbe før uret har fundet et signal. Tiden går, men afstanden begynder først at tælle ned når der er signal. Det resulteret i at den første km blev logget i tiden 6:34, det vil nok passe hvis man skære cirka 1:30 af. Det gør så også at jeg har løbet mere end 5 km, men det står ikke nogle steder.

Fik dog en ny rekord på 5 km, 26:18, det er en forbedring på 24 sekunder. Jeg løb præcis den samme rute som Lone så den er 100% sammenlignelig. Jeg var smadret da jeg kom hjem og er meget glad for at vores high5 zero er ankommet fra wiggle.co.uk. Det smager godt og vi syntes det virker.

Desuden er Lone nye løbetrøje kommet, den glæder jeg mig til at hun får prøvet og hvad hun syntes om den.

Ingen kommentarer: