søndag den 16. november 2014

Trail, trail og lidt mere trail

Weekendens løb blev ikke helt som den skulle. En bytur med kollegaerne om fredagen gjorde at jeg ikke kom ud på min tur om lørdagen. Lidt dårlig samvittighed, men kun lidt.

Om søndagen tog Lone og jeg så en tur ud i Himmelev skov, hvor vi tog hele ture rundt i MTB sporet. Ialt 8.5 km, det var Lones første tur i hele sporet i træk. Hun havde været ude på de forskellige dele. Det er en flot tur, men visse passage af den er også hård.

Især på den del ved den stejle bakke, hvor vi faktisk løbe op af den 3 gange. Den trækker virklig tænder ud og Lone blev lidt stille på denne del af turen.På det meste af turen var der luft til at hygge snakke. Vi løb heller ikke særligt hurtigt. Denne del af turen blev klaret i 7:13 min/km.

Vi fortsatte vores tur ad stierne, så vi ialt kom op på 15 km og gennemsnitstiden kom ned på 7:00 min/km.

En dejlig, men meget blæsende tur.

Ingen kommentarer: