søndag den 23. november 2014

Ugen der gik

Der har ikke været mange opdateringer i løbet af ugen og det er ikke fordi jeg ikke har været ude at løbe, men har bare haft travlt.

Mandag fik jeg løbet 8.5 km i 5:34 min/km som igen var pænt hurtigt. Ruten var den samme som sidste mandag, en tur rundt i byen. Der er nogle bakker men ikke lige så mange som ude i grusgraven, nok en af grundene til at tempoet er lidt højere end normalt. Det føltes dog som et ok tempo. Efter løbeturen stod den på 1:45 minutters håndbolds træning.

Om tirsdagen var vi i Rødovre for at spille kamp, vi tabte med 7 og jeg måtte gå ud 10 minutter før tid, for jeg fik vildt ondt i min højre hæl og foran på venstre fod, der hvor jeg for lang tid siden havde forstuvet den.

Derfor sprang jeg også løbe træningen over om onsdagen, men da den allerede havde fået det bedre om torsdagen tog jeg ud for at teste fødderne. utroligt nok mærkede jeg inte til skaderne og fik løbet 13 km i den mørke grusgrav uden pandelampe. Turen blev klaret i et tempo på 6:12 min/km, som egentlig er ok, når det nu var helt mørkt og terrænet er så kuperet som det er.

Lørdag skulle jeg ud på weekendens lange tur, den tog mig omkring Trekroner og et par runder i grusgraven. Igen var tempoet pænt, nemlig 6:03 min/km. Jeg må vel bare acceptere at formen er ved at være god og at mit tempo derfor er en del hurtigere end jeg selv troede. Ialt fik jeg løbet 16.5 km denne dag. Det eneste som var lidt irriterende var at jeg fik ondt i min højre skulder. Jeg skal altså igang med styrke træning hjemme på stue gulvet. Lidt Core og nogle armbøjninger for at styrke den del også.

Søndag blev det til 12 km til den første afdeling af Frost Cuppen i Hareskoven. Lone og jeg holdte et Tempo på 6:08 min/km, hvor vi løb anden runde hurtigere end den første, selvom der var plads til snak på turen. Der kommer mere om dette løb senere når der også er et par billeder at smide ind i Bloggen. Om eftermiddagen skulle jeg så spille kamp igen og igen var det imod Rødovre og endnu engang tabte vi med 7 mål.

Næste uges program:
Mandag - 8 km (Ingen håndbold træning, skal tidligt op Tirsdag)
Tirsdag - Hviledag
Onsdag - 10 km fartleg
Torsdag - 13 km med 480 HM
Fredag - Hviledag
Lørdag - 21 km
Søndag - 8 km

Kan godt være at onsdag og torsdag blive byttet om, det går an på hvad Lone har lyst til at være med til.

Ingen kommentarer: